آموزشگاه کامپیوتر پرتو

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه کامپیوتر و حسابداریآموزشگاه کامپیوتر پرتو

درباره آموزشگاه کامپیوتر پرتو

آموزشگاه کامپیوتر پرتو، در محدوده‌ی خیابان انقلاب شهر تهران قرار دارد. موقعیت مکانی این آموزشگاه به‌گونه‌ای است که بهترین دسترسی را از طریق اتوبوس، اتوبوس بی آر تی، تاکسی و مترو فراهم کرده است. این مرکز یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های شهر تهران است که آموزش به‌صورت حضوری و غیرحضوری، تخصصی و ویژه‌ی بازار کار کامپیوتر را ارائه می‌دهد.
دوره‌های آموزشی در دسته‌های طراحی سایت، برنامه‌نویسی، گرافیک، معماری، میکس و مونتاژ و دوره‌های عمومی به‌صورت کاملاً تخصصی و تضمینی در این آکادمی برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است آموزش طراحی سایت، فتوشاپ و کرل و ایندیزاین، رشته‌های معماری و نرم‌افزارهای سینمایی، به‌صورت کاملاً عملی و پروژه محور می‌باشد به‌صورتی که دانشجویان این مباحث را برای درک بهتر در محیطی همانند محیط کار، تجربه می‌کنند.
مدرسین آموزشگاه کامپیوتر پرتو، همگی از بین اساتید معتبر و صاحب سبک انتخاب شده‌اند و دارای نمونه کارهای عملی موفقی در حوزه‌ی تخصصی خود می‌باشند. مهارت‌آموزان پس از پایان دوره می‌توانند برای دریافت مدرک معتبر مرتبط با دوره‌ی گذرانده شده اقدام نمایند.
مدرک اعطایی توسط این آموزشگاه کامپیوتر، بسیار معتبر است و جزء مدارک معتبر آموزشگاهی حساب می‌شود. کادر مدیریتی مؤسسه با نگاه به آینده‌ی کاری دانشجویان خود اقدام به عقد قرارداد با سازمان‌ها و فضاهای علمی و عملیاتی کشور کرده است، به‌صورتی که از میان کارآموزان این مجموعه به این مراکز نیروی کار معرفی می‌گردد.

فعالیت‌ها

  • آموزش آنلاین
  • ثبت‌نام و رزرو آنلاین
  • ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان تحصیلی
  • ارائه‌ی فرصت‌های شغلی مناسب در پایان دوره به مهارت‌آموز
  • آموزش به‌صورت کاملاً عملی و پروژه محور
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه کامپیوتر پرتو